Предметно-інформаційна складова:
Володіє:
-теорія інформації, знання та форми подання інформації;
-особливості сприйняття, запам'ятовування та обробки інформації людиною;
-логарифмічні шкали сприйняття, врахування особливостей сприйняття при створенні
інтерфейсів;
-інформаційна діяльність людини, мова як спосіб представлення та передачі
інформації;
-природні і формальні мови;
-математичні моделі мов;
-джерело і приймач інформації, сигнал, кодування і декодування, спотворення
інформації при передачі;
-швидкість передачі інформації та пропускної здатності каналу;
-принципи організації і функціонування Інтернету, систему адресації в Інтернеті,
облікових записах, цифрового підпису;
-уявлення про розподілених базах даних і обчисленнях;
-одиниці вимірювання кількості та швидкості передачі інформації, швидкості
обробки інформації;
-вартісних показниках, пов'язаних з ІКТ, способи оцінки здійсненності
операцій;
-приклади інформаційних моделей реальних об'єктів, універсальному дискретному
(цифровому) поданні інформації про реальні об'єкти і процеси, комп'ютерних
реалізаціях дискретних моделей, існування завдань, які неможливо вирішити на
комп'ютері в принципі;
-алгоритми, основні на алгоритмічних конструкціях: прямуванні, розгалуженні,
циклі;
-допоміжних алгоритмах;
-даних в алгоритмах обробки інформації;
-складності обчислень і ефективних алгоритмах;
-роль інформації та інформаційних технологій у сучасному суспільстві та
забезпечують цю роль структури - економічної, соціальної, освітньої;
-засоби масової інформації, інформаційна етика і право, інформаційна доступність
і безпеку;
-пристрій засобів інформаційних та комунікаційних технологій та їх функції
(центрального процесора, пристроїв пам'яті, периферійних пристроїв, шин,
інтерфейсів, програмних принципів роботи комп'ютера;
-носіїв інформації;
-мікропроцесора обчислювального комплексу;
-обчислювальної системи;
-телекомунікаційної системи;
-програмний принцип роботи комп'ютера;
-можливості використання комп'ютерів для пошуку, зберігання, обробки і передачі
інформації, вирішення практичних завдань, призначення і галузі використання
обчислювальних комплексів, обчислювальних і телекомунікаційних систем;
-особливості операційних систем та їх основних технологічних механізмів;
-динаміку кількісних і якісних змін засобів ІКТ насамперед у профільній області,
її облік при прийнятті рішення про вибір засобів ІКТ відповідно до розв'язуваної
завданням.
Діяльнісно-комунікативна складова:
Учитель інформатики:
- вільно орієнтується в методах і засобах інформаційно-комунікативної діяльності
і формує відповідні вміння в учнів.
- використовує офісні технології для освітніх установ;
- для підготовки навчально-методичних матеріалів, шаблонів документів, для
рецензування документів та підготовки до публікації на електронних носіях;
- для створення мультимедійних презентацій;
- для аналізу діяльності освітніх установ;
- для створення банків даних про діяльність ОУ.
- володіє питаннями комплектування освітніх установ комп'ютерною технікою,
програмними засоби інформаційної підтримки навчального процесу;
- знає типи і класи сучасної обчислювальної техніки, нормативно-правову
документацію.
- знає можливості розробки власного програмного забезпечення, використовує
Інтернет-технологій у навчальному процесі і при підготовці до уроків.
- володіє інформаційними технологіями для підготовки до уроку і вчителя і
учня.
- розробляє інтегровані уроки на основі програмного забезпечення.
- проектує і створює бази даних, використовуючи засоби створення баз даних.
Ціннісно-орієнтаційна:
Учитель інформатики:
- проектує інформаційно-освітній простір освітньої установи;
- здатний самостійно орієнтуватися в методиці викладання предмета при змінах
концепції, зміст курсу, появі нових навчально-методичних комплексів;
- готовий приймати відповідальність за якість результату освіти в рамках
навчального предмета.